3 Ağustos 2013 Cumartesi

Chilling Romance ( Ürpertici Aşk )


Konusu:

Yeo-ri ( Son Ye-jin ) Lisedeyken geçirdiği bir kaza sonrasında hayaletler görmeye başlar.Hayaletler belirdiğinde yanında birisi varsa o kişiye genelde beklenmedik şeyler olur.Bu yüzden Yeo-ri kendini dış dünyaan izole etmeyi seçer fakat sokak sihirbazı Jo-goo ( Lee Min-ki ) Yeo-ri ye kendi şovunda iş teklif eder.


Kişilere gelecek olursak.

Yeo-ri ( Son Ye-jin )

Yeo-ri başrol kızımız kendisi liseden beri hayaletleri görmekte.
bir gün Jo goo gelir ve buna iş teklif eder. iş teklif etmesini  sebebide zaten kızın çok korkunç görünmesidir.Kız böylelikle işe başlamılş olur tabi kız herzamanki gibi hayaletleri görmeye devam eder.Ve bunun hayaletleri görmesine en başında sebep olan hayaletin Yeo-ri'den istedeiği bi şey vardır.

Jo-goo ( Lee Min-ki )

Bu filmimizin Jo-goo'su
Jo-goo başlarda sokak sihirbazlığı yapıyordu.Ama bir gün Yeo-ri yi gördü yaptığı komik bi şeyde herkes gülerken Yeo-ri suratını asmış bakmakta olduğu için çok dikkatini çekti ve onunla birlikte iş yapmasını teklif etti. bir süre sonra bunların işleri çok büyüdü ve artık çok ünlü oldular.Tabii bunda gerçekten hayalet gibi görünen kızımızın payı büyük :)



hahah bu sahneye çok gülmüştüm oğlanın gömleğinin ilk yırtılışıydı :) aşrı komikti kızımız kaç kere oğlanın gömleğini yırttı :) tabi arada bu adamın gömleğide ne kadar inceymiş hemen yırtılıyo demiştim :) 



ve bu da 2. yırlış :) bu seferki daha büyük çaplıydı tabii :)
ama kız sana dedi içki içince çok farklı bi kişiliğe bürünüyorum diye kaç kere içirdin kıza :) oda gömleğini yırttı :D



Film baştan aşağı çok komikti ama arada sırada şu kızı görünce korkmadım değil :) hatta korkmaktan kaç kere ablama yapıştım :)) Ama çok ani geliyodu kız yaa!! ( bu da kendimi teselli ediş şeklim )



Tabii tek hayaletimiz de o değil bi kaç tane daha vardı.Ve bu çocuk da çok ürkütücüydü yazık bu adam da bu korkaklıkla ne kadar çok hayaletle uğraştı .. tabii kıza aşık olmak kolay değil :)

ve bazı replikler çok komik sahneler vardı :) buyrun sizde bakın :)



Bu ilk yırtılmanın başı :) yazık daha haberi yok olaydan :)



Buda diğer çocuk hayaletimiz.Meğer yeni kaza geçirmiş çocukta ölmüş gidin annemi kurtarın demeye gelmiş. Ama böyle korkunç korkunç gelinirmi be çocuk! yazık adam da ne bilsin tabi bu yüzden geldiğini.Orda ben olsaydım korkudan altıma ederdim herhalde yine iyi dayandı :) 


hahah adam haklı insan sevgilisi olunca luna parka gider bodruma değil zaten adam senden korkuyo :) gittikleri yerde zaten korkudan insan kımıldayamaz içeride :)


O gün içinde olan bi olay bu da yazık oğlan ne kadar korksada kızı yanlız başına bırakamadı ve korktuğunu da belli etmedi. tabi kız içinde zor durum ama o alışmıştır o bi sussun benim byung hee'm orda korkuyoo!! :)



Bu sahne de çok komikti yazık adam "özledim" diyo kız "arkadaşalraım var" . adamın biri de "seni görmek istemiyo" diyo hem şu yukardaki sevimliliğe bi bakın yaa kim bunu görmek istemeyebilir kii?? 

işte tam buralar tam romantik komedi ilerliyodu ama hayaletler sağolsun adamı korkuttular :)


Burası da o bodrum. gerçekten çok korkunçtu bodrum yaaa bide kız oğlanın arkasına yapışmış ilerliyodu asıl benim byung hee'min senin arkana saklanması gerekiyodu.. Onu koruda sana bi şey olsada önemli değil nasıl olsa  kekek :D


Tabi o kadar kız gömleğini yırtınca oğlanda onunla ilgili hayaller görmeye başladı(biraz garip olsa da) ama kızın öpüş şekli çok komik nasıl bi hayal gücü varsa jo goo-ssi'nin önce gömleği yırtıyo sonra öpüyo :) tabii kızımız da istemiyo değil aşağıda gördüğümüz gibi...



Buda yukardaki repliğin devamı :) abaza kızımız, abes arkadaşı ve küvetten hiç çıkmayan abla :)
( gerçi ben olsam bende öpmek istrdim onu aşırı tatlı bi şey çünküü :)


İşte burası artık kızın abazalığını içinde tutamadığı zaman :)
Ama jo goo'nun kahveyi fırlatıp koşuşu süperdi çok güldüğüm hatta sanırım en çok güldüğüm sahne :)

Bu arada bugün buraya koymak için bayağu caps yaptım ama en çok güldüklerimdi yani tekrar tekrar izleyip gülebileceğiniz bi film ne kadar biz 1 ay içinde 3 seferde bitirebilsek de ... belki geçmiştir 1 ayı ama güzel olmadığından değil gece izlediğimizden uykumuz geldi yada başka şeyler oldu ama mutlaka izlemelisiniz süper bi filmdi hem korktum hem ağladım hemde kahkaha attım.Mutlaka izlemeniz gerken bi film yani başları biraz sıkıcı olsa da :)



Artık bitirebiliriz yani velhasıl kelam;Çok güzel,ağlatan,korkutan,kahakaha attıran süper bi film di mutlaka izleyin izletin zaten ben yeterince komik sahnelerden paylaştım aklıma gelenin hepsi neredeyse :) 

Birazada duygusal replikler vereyim size :)

-Boş bir evde tek başına yaşadığın halde mi mutlusun?
-Mutluyum.
-Her gün farklı hayaletler sana göründüğü halde mi mutlusun?
-Mutluyum.
-O zaman neden ağlıyorsun?
-Bilmiyorum..,bilmiyorum..,Hayır ,hayır artık gülebileceğimi sanmıyorum.Çok yorgunum.Hiç mutlu değilim.Bir ana bile mutlu olmadım ben.Yanlız yaşiayıp yanlız öleceğim.Ölsem bile kimsenin haberi olmaz.O kadın haklı,hangi adam beni sever ki?
Kendimi yanlız hissedip hissetmediğimi sordu.Yanlız hissetmediğimi ve mutlu olduğumu söyledim.Nasıl kendimi yanlız hissetmem.Bazen günlerce hiç konuşmuyorum.Yaşıyor muyum,ölü müyüm onu bile bilmiyorum.Neden mi mutlu olduğumu söyleyip duruyorum?Çünkü öyle söylemezsem gerçekten kafayı yiyecek,ölecek gibi oluyorum.Bende mutlu olmak istiyorum.Bende gülmek istiyorum.

bir de sonlardan bi replik biraz uzun olduğu için resimli yapamadım:)

"Ben..Ogün neredeyse ölüyordum.Şu an hayatta olmam bir mucize,biliyormusun?Bu yüzden ben..seninle çıkmaktan çok korkuyorum.Yanlızken hep arkamda bi şeyler varmış gibime geliyor.Uzandığımda biri gözünü dikip bana bakıyor sanki.Korkudan uyuyamamanın ne kadar korkutucu olduğunu biliyor musun?Bundan sonra hiç mışıl nışıl uyuyamayacağım. Ama.... Sana ne olacak peki?
Ben şimdiden bu haldeysem,sana ne olacak peki?
Senin yanlız olduğunu düşünmektense,Arkamda sürekli bi hayaletin olmasını tercih ederim."

ve de kapanışı bu sevimli suratla yapalım bunuda koymak istemiştim ama yer bulamadım :)
Abisinin lafıyla,kızın bunu istemediğini düşündüğünde :)

Bu arada arada bi Lee Min-ki'ye byung hee'm diyodum onun sebebini merak etmişsinizdir.Shut up flower boy band dizisindeki adı öyleydi ne kadar kötü sonu olsada o dizideki halini unutamamıştım vede çok sevdiğim için benim için bu çocuk lee min ki değil de byung hee'm oldu.

1 yorum:

  1. Master's sun dizisiyle birebir aynı konumu? Sanırım teması aynı ama birebir değil galiba.

    YanıtlaSil