24 Mart 2013 Pazar

A Gentleman's dignity (sevimli ajussiler :)


En kısa özetle:Sivri dilli bir mimar olan Kim Do-jin ve beyzbol takımı hakemi olan otoriter lise öğretmeni Song yi-soo ikilisinin arasındaki aşkı anlatıyor.

Biraz kişileri tanıyalım :)
song yi soo lise öğretmeni aynı zamanda İm tae san a aşık ve onun sayesinde beyzsbol u sevmiş hakemlik yapıyo (sevdiği adam ev arkadsıyla çıkıyo gerçi böyle bi kadın o im tae san da ne buldu anlayamadım :) bazı olaylar sonucu herkese do jinle çıktığını söylüyo (do jin inde işine geliyo ) böylelikle do jinle aralarında birşeyler  kıpırdanmaya başlıyo 
kim do jin mimar arkadası im tae san la birlikte bir şirketleri var ve yine tesadüfen karsılantığı song yi soo ya aşık oluyo (öyleki bi yapısıo kadına zaten bidaha da bırakmıyo) kadını zorla kendine aşık ediyo diyebiliriz.(adamda ne kadar yakısıklı bulmasamda hatta bu ajussi yüzünden bu diziyi izlemeyi ertelesemde çok romantik )
İm tae san song yi soo nun platonik aşkı (tekrar söylüyorum bu adama nasıl asık oldu anlamdım hadi normal duruken neysede bu ajussi gülmesin ya :)
dizideki favori karakterlerimden birisi. bu adama bayılıyodum ya karısını sürekli aldatıyo her seferinde yakalanıyo (karısı artık akıllanmıs her türlü yakalıyodu)
yoon dizi boyunca suratında sanki dokunsan ağlıyacakmış gibi bir ifadeyle gezdi ama bence bu dörtlü arasındaki en karizmatık ajussiydi :)
Burdan sonra bol miktarda spoil var :)

bu diziyi aslında hiç izlemeye niyetim yoktu öncelikle benim izleyeceğim dizide baş rollerin dikkatimi çekmesi gerekirki burdakiler hep ajussiydi (böyle yapmakla hata ettiğimi anladım) sonra herkes çok güzel çok güzel dedi ve başladım iyikide başlamısım . bir kere dizi boyunca sürekli gülüyorsunuz hatta bazı yererde gülmekten karnım ağrıdı diyebilirim bide bence bu diziyi güzel yapan bir şeyde sadece bir çifte odaklanmaması başka çiftlerde var ve bu diziyi daha eğlenceli yapıyo 

en hosuma giden şeylerden biride başında bu dördünün birlikte yaptıkları birşeyi gösteriyolar dı çok güzeldi bence .

jong hyun dizideki adıyla colin dizide başlarda 2-3 bölümde bir gözüküyodu ama sonradan daha sık gözükmeye başladı buda diğer favori karakterim (burdaki tarzına bayılıyodum) bu arada dizide söylediği my love şarkısıda çok güzel dizinin ostlarıda genel olarak güzel :)


Bu resimdende anlasılacağı gibi bu ajussiler her fırsatı değerlendirmeye çalısıyolardı hepsi aynı anda eğilip bakıyoya kopuyodum yani ben orda :)
 ve bu ajussi her fırsatı avantaja çevirdi dizi boyunca 

işte her dizide olduğu gibi biraz ayrı kalmalar fln oldu ama çok uzatmadılar tam sıkılmaya başlıyordum ki toparlandı :) ve benim dizi de en beğendiğim sahnelerden 
evlenme teklifi çok güzeldi :) diziye yakısan şekilde (adamda çok romantik yaaaaaa)
bir korecan daha ne istesinki dizide sonunda bi çocuklarının olmadığı kaldı tamamen bi sonuca bağlanan çok güzel bir diziydi :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder