17 Şubat 2016 Çarşamba

Sweden Laundry - A Little Bit More Türkçe & Lyrics






Sweden Laundry - A Little Bit More Türkçe & Lyrics


Ijeneun imi neomu neujeobeorin geon anilkka
 Sanırım artık her şey için oldukça geç.. 
Geudaeui modeun sungani
 Senin en ufak bir hareketinin bile,
Naui harureul da umjigineungeol
 Benim tüm günümü değiştirirken..
Jogeumman naega geudael baraboneun I sigani
 Senin bana baktığın o küçücük an..,
Jogeumman aju jogeumman
 Küçücük, ufacık o an,
Neurige heulleogagil
 Yavaş yavaş kayboldu. 

Jogeumman deo naege
 Bana biraz daha...
Geudaereul boyeojwoyo gareuchyeojwoyo
 ..kendini göster, öğret bana seni.
Eotteokhaeya naega geudaeui wiroga doeeo
 Seni nasıl teselli ederim?
Anajul su issneunji
 Sarılmamı isteseydin..
Nae modeun ongiro
 Seni tüm sıcaklığımla..
Geudaereul kkok anajul tende
 Sıkıca sarabilirdim ben.

Dagaol modeun sungane
 Geleceğimin her anında,
Geudaega issgil baraeyo
 Senin olman tek umudum.
Naegeman beokchan harudo
 Ne kadar zorlu bir gün yaşasamda..
Geudae gyeoteseon nogabeorinikka
 ..senin yanında eriyeceğim zaten.

Jogeumman deo naege
 Bana biraz daha...
Geudaereul boyeojwoyo gareuchyeojwoyo
 ..kendini göster, öğret bana seni.
Eotteokhaeya naega geudaeui wiroga doeeo
 Seni nasıl teselli ederim?
Anajul su issneunji
 Sarılmamı istersen..
Nae modeun ongiro
 Seni tüm sıcaklığımla
Geudaereul kkok anajul tende
 Sıkıca sarabilirdim ben..

Nae modeun ongiro
 Seni tüm sıcaklığımla
Geudaereul kkok anajul tende
 Sıkıca sarabilirdim ben..


Çeviri bize aittir :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder